iklan

Followers

Pages

Tuesday 4 November 2014

Cucu sulung dan cucu bongsu mak

Last entry 6 Oktober 2014, hampir sebulan yg lalu. Hari ni 4 November 2015, genap usia 21 tahun anak sulung kakak aku yakni owner blog make-up FARMASI COLOUR COSMETIC. Cucu sulung mak. Happy birthday my dear Hafeez.

Hafeez

Inilah gambar Hafeez masa masih baby dulu, tahun 1993. Gambar yang sentiasa ada dalam wallet aku masa bujang dulu.

Sekejap saja masa berlalu. Baby comel dah pun 21 tahun usianya. Moga sentiasa diberi kesihatan yang baik, kehidupan yang bahagia, anak yang soleh dan berjaya dalam mengejar cita-cita.

Pada 27 Oktober 2014 lalu pula selamat adik aku, owner butik tudung online di ASTERISK BOUTIQUE melahirkan seorang puteri yang ketiga, cucu ke-16 mak. Lengkaplah 3 orang puteri semuanya, ala-ala kisah dongeng cerita puteri sulung, puteri tengah dan puteri bongsu.

Wooo... sedap si kecik ni menguap... rasa nak kugigitkan pipinya.

Adelia
Hai anak-anak... dari kecil ditatang hinggalah besar. Pun bila dewasa pun masih juga ada kita mak ayah yang ingatkan anak kita ni masih baby lagi. Ha..ha.. baby tua dah kita ye.

Aku selalu kata pada anak-anak aku "masa kecik dulu korang comel, dah besar ni comel juga!"... lepas tu gelak ramai-ramai. Masing-masing faham sebab saizbadan dah lebih besar daripada aku pun sekarang. Gurau senda anak-beranak..

No comments: