iklan

Followers

Pages

Wednesday, 26 February 2014

Sarapan di pasar Bandar Baru Bangi, murah juga!

Ada banyak pilihan makanan untuk bersarapan di gerai-gerai dalam kawasan pasar basah Bandar Baru Bangi. Roti canai, pulut, mee rebus, nasi lemak, bihun sup, mee goreng dan macam-macam lagi.





Pagi tadi aku dan rakan-rakan makan nasi lemak rendang ayam 1, pulut rendang ayam 2 dan teh tarik 6 gelas dengan kos RM15.50. Bagi aku kira murah tu, korang rasa itu mahal ke? Biasalahkan sekarang, harga-harga ni macam isu sensitif sikit. Kalau ada masa datang le try makan kat sini.

3 comments:

Cik Puan Eka said...

Sejak suami duduk bangi ni, memang best la. Nak makan best je, mcm2 kedai makan ada. Sedap2 lak tu

Liza @ Adzriel AB said...

laa.. baru tau eka dok bangi. boleh le next time jumpa.

atuk said...

Assalamualaikum Liza

harga tu biasa kut...ikutkan masa sekarang ni