iklan

Followers

Pages

Tuesday, 8 March 2011

Ribaibaru - syahdu betul!



Sekali-sekala aku melayan lagu ni. Dulu-dulu tak tahu makna...macam sedih & syahdu je dengar. Rupanya memang le sedih makna lagu ni. Itu pun bila ada yang translate ke BM. Hanis My & kyo_9 mesti le faham bahasa Jepun ni.. Layan je lahh...

23 comments:

Hanis MY said...

weewiittt terima kasih kak...sy bukan terror jepun pun huhu, kalau undergrad kompem fasih sebab derang kena blaja sampai leh ckp jepun baru dtg sini...

Adzriel AB said...

Hanis MY : alaaa... kira tau jugalah nak cakap tu kan.. he..

Wan Fakhrul Rin said...

Ahaha. ade translation. Bagus la spe yg wat Video ni :p

Adzriel AB said...

Wan Fakhrul Rin : puitis...

YanaMIB said...

wuu kt opis xleh dgr lagu sgt..nnt bos sentap..huhu~ tp bgs la ada org wat translation gini..wpn xtau kesahihan dia...janji phm kn =P

nelly said...

wah ..Layan kat sni ...
=)

Ati Masrif said...

mmg bila layan lagu ni

fikiran pun melayang2 saje...hihi

farah fauzi said...

walaupun tak faham tapi yang pasti lagu ni best didengarkan..mmg syahdu..weewiiittt...sob..sob..sob

Adzriel AB said...

YanaMIB : pakai le earphone. he..he.. tapi jgn samapi boss panggil tak dengar lak nanti.

Adzriel AB said...

nelly : sekali-sekala bersantai..

Adzriel AB said...

Ati Masrif : berangan lebih sikit..he..he..

Adzriel AB said...

farah fauzi : zaman dok kuantan dulu ni.. zaman muda2..

ummiross said...

Sedapnya lagu ni, Hanis Azla yang translate ke?

Adzriel AB said...

ummiross : ish! idok le ummiross. hanis azla reti cakap melayu dgn mat salleh je kot. nanti nak tanya dia. Hanis MY patut le. ini jumpa kat youtube je..

Dinas Aldi said...

rajin sungguh orang yg translate tu, berjasa dia :)

Adzriel AB said...

Dinas Aldi : itulah kak...lagu zaman kita sekolah dulu .

Meera Aziz said...

abah meera pun minat lagu ni...

Meera Aziz said...

abah meera pun minat lagu ni..

Muhaimin said...

Dulu saya selalu layan lagu Mirae ;p. Kak layaaan laa juggaaaak ;p.

kyo_9 said...

huhu.. ribaibaru = revival = Bringing again into activity and prominence

kuno gile lagu nih.. zaman 80-an kot..

Adzriel AB said...

Muhaimin : eh betul deq... akak pun suka lagu mirae.

Adzriel AB said...

kyo_9 : hah! cikgu jepun datang jugak..he..he.. lagu ni tahun 84 rasanya. awak belum lahir lagi ke? saya baru darjah 5.

sekamar rindu said...

salam..

lagu yg best....:))