iklan

Followers

Pages

Friday, 11 March 2011

Tua Dr. M pun laris tau!

Kenyataannya Dr. M memanglah punya ramai peminat yang mengkaguminya termasuklah aku. Eh! Anak sulung aku si Aishah pun suka juga katanya. Aku suka Dr. M kerana kemajuan yang telah dicapai oleh beliau untuk Malaysia. Suka cara kerjanya yang smart dan berdisplin.

Memang ramai peminat sebab mama tims kata bukunya yang terbaru

Aku suka melihat budaya kerja yang cuba di terap oleh beliau kepada kita semua. Buat perancangan awal dan teliti. Bertindak segera dan beranikan diri untuk melakukan sesuatu yang lain daripada kebiasaan untuk lebih maju. Tegas dan yakin dengan usaha sendiri. Ambil yang baik je!
Memanglah gila... dah pencen pun tapi tetap ramai peminatnya! Ha..ha..!

Tapi gambarnya di sinilah yang paling mencuit hati aku!
Klik le "So Sweet!"

25 comments:

YanaMIB said...

sy pn minat glerr dgn beliau..oke mmg sweet gbr tun dgn isteri..haha..comel je ^_^

Fairus Bin Mamat said...

SAYA BUKAN SAJA SUKA TUN M.. RESPEK KAT DIA JUGA.. :)

kyo_9 said...

dgr citer memoir dia berharga RM100?
cam best jer.. nanti nk beli gak la..

Adzriel AB said...

YanaMIB : sempoi je kan..

Adzriel AB said...

Fairus Bin Mamat : caranya yg buat kita respek

Adzriel AB said...

kyo_9 : begitulah kata mama tims.

-Sara- said...

sara pon suke dr. m tu :)

tims said...

kak...ala best tu dpt tgk dulu gambo tun n wife..kak tq ye sempat promote blog sya lg tu...hehe..

Muhaimin said...

Memang comei ;p.

a kl citizen said...

hehehe

suka tengok gambar tu, memang sweet

Siti Hajar Masri said...

sy pun minat sgt ngan dier..:)

nur said...

memang sweet a gambo tuh..
JEMPUT JOIN GA HINGGA 16 MAC:ALL IN ONE

Ujang9897 said...

ayah saya mencari buka dia..=)

Hanis Azla said...

Dr. M mmg my idol kak.. pernah jumpa dkt alamanda.. mmg bersih sgt wajahnya dan tersenyum manis aje wajahnya..

Adzriel AB said...

-Sara- : i like too

Adzriel AB said...

tims : promote le coz akak pun suka.

Adzriel AB said...

Muhaimin ; mcm adeq & cik latifah..he..he..

Adzriel AB said...

a kl citizen : spontan

Adzriel AB said...

Siti Hajar Masri : samalah kita!

Adzriel AB said...

nur : dah letak kat draft takut lupa. harap sempat buat.

Adzriel AB said...

Ujang9897 : kena ke MPH le.. alamanda ok tak?

Adzriel AB said...

Hanis Azla : memang suka senyum pun... petua awet muda tu..

ummiross said...

Memang macam goreng pisang panas lah klu macam ni, nampak kat TV berebut orang bli, siap dapat autograf lagi..

Adzriel AB said...

ummiross : tunggu versi BM je lah.. he..he.. BI saya kureng..

Anonymous said...

I really like it when individuals arrive with each other and share opinions, wonderful website, hold it up.