iklan

Followers

Pages

Thursday 9 August 2012

Dah dapat seruan, tukar je lah!

Siapa yang biasa masuk ke blog aku tentu pelik tengok aku tukar template blog lagi. Pada hal baru berapa minggu aku tukar template dengan background warna biru.. Ini dah bertukar jadi pink.

Dua tiga hari lepas blog aku tak ok. Gambar-gambar di sidebar jadi ada tanda seru macam ni. Gambar ni aku copy je dari blog Queen Of Butterfly, comel je nama blognya.. secomel gambar baby yang jadi header blognya.


Penyelesaian mudah aku senang je. Tak payah teruk-teruk nak fikir macam-macam. Menangis pun jangan juga. Aku tukarkan je template ni. Ikut sukalah nak guna template sedia ada dalam blog tu atau ambil kat mana-mana web. Insyaallah lepas tu dia elok balik le. Apa sebab jadi gitu, aku pun tak tahu! He..he..!

Adam AF2 kata TAK TAHU

Awie Wings kata JIKA KAU TAHU

Awie Wings tambah lagi AKU PUN TAHU

Mila AF lagi hebat kata AKU LEBIH TAHU....


Gurau je..!

7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Janji boleh recover balik Liza. Tapi ini pun cantik jugalah... tak ada sebab suka-suka bagi tanda seruan ye..

umiawadah said...

macam tahu-tahu je...he he he..saya pun tak tahu...

Unknown said...

cantik template ni..

saya da malas nak adjust template.. guna layout simple je..

ummiross said...

hehe..nasib baik Liza tau macamana nak selesaikan..

Anonymous said...

apapun KA follow aje

Unknown said...

entry2 lama saya pun ada yang gambar jadi gitu..nak kena tukar template la ye??
tapi tak sempat la...
lain kali la..

-Sara- said...

akak, comel lah pinky! hehe