iklan

Followers

Pages

Friday, 12 April 2013

Tips nikah lagi 4... untuk lelaki je la!

Aku jumpa benda ni kat facebook. Serius aku tak tau harga sekotak rokok berapa RM pun. Tapi nilai untuk simpanan 20 tahun tu memang menarik hatilah.

Tentu nilai RM tu akan jadi lebih tinggi kalau dia labur dalam dana unit amanah kat aku ni. Siapa nak melabur boleh contact aku.. he..he..


Berhentilah merokok demi kesihatan anda dan orang-orang yang di sekeliling anda yang turut menghidu asap rokok anda. Lemas weeeehhhhh!!!

p/s : Eheemmm.... bagi mereka yang sememangnya tak merokok ada cita-cita nak menyimpan macam ni juga ke? Atau duit tu habis entah ke mana?

5 comments:

Irfa said...

kak..pinjam boleh?

Liza @ Adzriel AB said...

Irfa : No problem... sila lahhh

Kakzakie said...

Nasib baik hubby kakak tak hisap rokok...

diana said...

mahalnya rokok..kan??

jeBateja said...

wow...mcm cita2 den aaa....di link ni....http://jebateja.blogspot.com/2013/04/96-hari.html