iklan

Followers

Pages

Tuesday, 10 June 2014

Honda Sales & Service Bandar Baru Bangi

Sekali-sekala cuci mata hujung minggu di Honda Sales & Service, Bandar Baru Bangi. First time aku ke sini, sajalah ajak hubby sebab aku tau kalau bab kereta memang dia setuju je. Lokasinya berhampiran dengan Kompleks Bangi Utama dan berdepan dengan lokasi tempat kerja sahabat yang juga blogger http://jebateja.blogspot.com/.

Gambar dari SINI, nak tau pasal kompleks ni, boleh baca situ

Ada ruang nak bertenet

Cik City

Ini pun suka

Civic yang aku suka

Stream


Tengok harga Honda City je... ambil semangat dulu... he..he..


Anak aku suruh ambil warna biru. Aku kata boleh je, mama bagi gambar dulu ye. Tampal kat dinding, mudah-mudahan impian dimakbul Allah. Kena usaha lebih lagi untuk cari rezeki.

Ada ruang untuk kanak-kanak bermain

Ruang menunggu untuk servis kereta
 
Hubby aku ni kalau bergambar, suka nak mengelak..

Lepak sat kat cafe....
Tak perlu hubby nak ke Cheras lagi untuk servis kereta dia. Hantar kat sini je, lepas tu boleh tunggu kat ofis. Alaaa... 2-3 minit je memandu kereta dari ofis dia ke Honda ni.


2 comments:

Ika Chenta said...

singgah sini.. :)

elly nadyra said...

jgn lupa
dekat ngan opis kita gak
sila seberang jalan len kali ye
boleh blanje old town nanti