iklan

Followers

Pages

Sunday 8 June 2014

Awet muda sokmo... Oksigen! Oksigen!

Mengalami rawatan wajah oksigen memang mengasyikkan. 

Aku suka bila wajah kusam dah mula kelihatan segar. Semakin cerah aku rasa. Dan yang paling penting kedutan-kedutan mula berkurang di dahi, bawah mata dan tepi hidung. Ia menaikkan bentuk wajah... nampak awet muda gitu. Sesuai sangat dengan usia aku yang dah 4 series ni.


Dah tentu aku dapatkan rawatan di Riani Beauty & Spa. Info lebih tentang Oxygen Facial boleh intai kat entry ni : Rawatan Oxygen Facial.

Masa hantar anak masuk UiTM kemarin, ramai pulak yang ingatkan aku kakak dia. Paling lawak masa di kedai makan, tokey kedai panggil aku adik tetapi hubby aku dipanggilnya pakcik. Aduhai, kesian hubby aku. Kak! Suami saya tu cuma tua 3 tahun aje dari saya ni... he..he..

1 comment:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

patut la nampak sntiasa awet muda sis.. nk wt facial gak la cm ni.. leh putih x kulit.. hahaha