iklan

Followers

Pages

Friday, 21 October 2011

Dia tetap ditembak walau pun merayu menyerah diri

Ajalnya sudah tiba, tanpa belas lagi dia dibunuh walau pun merayu. 
Kasihankah kita? Simpatikah kita? Aku hanya mampu menggelengkan kepala. 
Kejamkah mereka yang membunuhnya?

Hari ini tentu agak laris surat khabar kerana rata-rata muka depan hanyalah wajahnya.
Wajah seorang insan yang dulu begitu hebat dan berkuasa, tetapi kini kaku tak bernyawa.

Ambil gambar surat khabar kat kedai mamak ni...

Alfatihah buat Gadaffi...

14 comments:

Zulfahmi said...

Penyokong beliau akan kembali mengamuk...

Mangsa2 beliau akan bersorak gembira~

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

Innalillah... kenapa orang nak bunuh dia? jahat sangat ke dia? kenapa tak tangkap je??

ummiross said...

Rasa tak sanggup tengok rakaman dalam berita semalam...

Amie said...

...entahlah...

azwa amani said...

salah satu tanda kiamat kecil adalah kematian pemimpin yg zalim. hosni mubarak, sape lahi tah nama dia, dan hari ini pemimpin libya pula...

mas saari said...

al-fatihah!

kakchik@ella said...

Al-Fatihah. Manusia makin hilang perikemanusiaan. Nyawa tak da harga.

Reena said...

xbape tau kisah gadafi ni..tp td masa tgk MHI pun, terfikir gak...mati jugak akhirnye die ni.. :)

Citarasa Rinduan said...

al fatihah

Ini Kisah Tia said...

hmmm

Ct Aja said...

dibunuh seolah2 die tidak pernah berjasakan..

mykhalis said...

alfatihah

maafla lama tak ziarah.. wahaha..

Cik Puan Zura said...

alfatihah...

KNOWLEE said...

Barat telah berjaya menjajah satu lagi negara Islam yg aman damai sebelum ni.

Barat juga telah berjaya mempengaruhi fikiran umat Islam yg lain untuk membenci sesama Islam.

Barat juga telah berjaya merampas harta milik orang-orang Islam.

Barat juga telah berjaya menjadikan orang Islam lupa hukum Allah dan zalim sesama sendiri.

Ya, itulah usaha yang dilakukan oleh kafir laknatullah selepas mereka gagal berperang dgn orang Islam masa perang Salib dulu.

Sekarang mereka memperdaya orang Islam secara halus, dan kemudiannya membuat orang Islam berbunuhan sesama sendiri. Ya, tentera Salib telah berjaya.

Jika mereka akan terus menjajah negara-negara Islam lain, tidak mustahil, hari Nabi Isa a.s turun ku bumi hampir tiba.

Ya Allah, lindungilah negara Malaysia ini daripada dijajah oleh tentera Salib. Lindungilah negara ini daripada pengkhianat-pengkhianat dan perosak agama, bangsa dan negara. Jauhkanlah mereka daripada kemenangan, ya Allah. Aku dan ramai lagi rakyat negara ini masih sayangkan negara ini dan bersyukur dengan keamanan sekarang. Lindungilah kami ya Allah ya 'Azim...amin...