iklan

Followers

Pages

Thursday 21 July 2011

Order barang percuma, mudahnya!

Wah! Ada bungkusan dari City-Link Express! Siapa hantar? Aku macam tahu aje.... tentu bungkusan yang hubby aku nantikan.


Memang tak silap lagi bungkusan berisi 'hair dryer'. Bestnya! Berganti juga 'hair dryer' aku yang rosak selepas 15 tahun guna. Dah aku campakkan dalam tong sampah sebab pecah. Macam manalah boleh pecah! Ganas betul guna..

Inilah 'hair dryer' yang hubby aku suruh order secara 'online', seminggu selepas order dah pun sampai. Bukan bayar pun.... percuma aje. Bestkan!

Sebenarnya hubby suruh aku redeem point dari kad Bonus Link. Kad warna biru tu? Selalu kami guna untuk kumpul point semasa mengisi minyak di Shell. Banyak juga tempat lain yang boleh kumpul point, tapi aku tak berapa pasti.

Hubby ada satu kad, aku pun jadi supplementary juga dapat satu kad Bonus Link. Lupa dah sejak tahun bila sebab dah lama sangat. Lebih dari 10 tahun dah rasanya.

Banyak juga dah barang yang hubby aku redeem guna kad ini ; Rice cooker, tuala, beg sekolah dan entah apa-apa lagilah. Rice cooker pun masih bertahan lagi sejak 5 tahun yang lalu.

Dulu-dulu bila nak redeem kenalah isi borang yang depa pos ke rumah tapi sekarang redeem online je. Ada yang nak redeem, bolehlah jenguk website dia : Bonus Link.

Kalau beli dah berapa ringgit tu... jimat sikit duitkan!

6 comments:

Dr K said...

tak pernah redeem, dan tak pernah check lagi point saya! :)

Nazzue said...

menarik nie...nak redeem juga la... :)

Ummiross said...

eh dah boleh redeem online ye Liza, senang lah macam ni,klu cukup point nak ambik hair dryer jugak lah

CHE ROSSLI said...

Ambe dalam kehairanan.. dari dulu lagi monolog. hebat betul management time kak liza nie. Ada anak, ada suami, merangkap ibu, berkerja, yang paling menakjubkan blog sentiasa diupdate.. thumb up lah kak liza..

Taufan Bin Ribut said...

untung lah kak hubby beli kan ^_^


Entri Terkini : Kehidupan aku seorang gangster
Entri terdahulu :Asal lah cakap jepang lak ni????

Watch my video songs ^_^

Unknown said...

kat kedai dalam 80 hengget harganya...kan??