iklan

Followers

Pages

Saturday 3 November 2012

Idea tu ada tapi belum berkesempatan

Serius aku kata idea memang ada banyak untuk aku taip di blog ini. Sekali-sekala terasa rindu nak bercerita seperti dulu. Tetapi kesempatan dan ada kalanya mood yang tak menentu menjadi penghalang untuk aku meluahkan rasa.

Gambar curi oleh Aishah, Sep'12
Tak berapa sempat nak blog walking juga. Cuma yang sempat aku mengintai-intai facebook aku dan 'mengarut' sikit-sikit je. Tak dapat aku nak huraikan 'mengarut' aku itu di sini.

Terima kasih atas sokongan rakan-rakan blogger dan pembaca setia.

Panggilan telefon dari Hanis Azla 2 hari lepas pun seperti mengejutkan aku, "bertanyakan khabar Kak Liza!".

Terima kasih Hanis Azla. Kalau dulu bukan setakat intai-intai blog malah sempat kita keluar minum bersama.

Insyaallah, keadaan semakin baik. Hubby pun dah mula semakin sihat selepas pembedahan jantungnya. Sebenarnya ada lagi kisah bersambung dari Part 10 tu. Belum sempat nak menyiapkannya, mood tara mari.

Aku pun dah mula dapat jumpa semula client-client unit trust aku yang berada di sekitar Bangi. Lepas ni barulah boleh jumpa semula yang di sekitar Kuala Lumpur, Shah Alam dan Kajang. Sikit-sikitlahkan. Apa-apa pun memang keluarga menjadi keutamaan aku.

Mana yang menjenguk sini tapi aku tak balas lawatan kalian, mohon maaf sangat-sangat. Harap tak serik intai blog aku lagi ye!

1 comment:

jeBateja said...

Mano2 lah kak...yg ponting di dulukan....