iklan

Followers

Pages

Saturday 24 November 2012

Lunch di Karnival Optik Mega, Seksyen 7 Bandar Baru Bangi

Tengahari tadi baru tiba ke Karnival Optik Mega anjuran Mercu Optometry Sdn Bhd. Boleh 'like' facebook pagenya di SINI. Mapnya pun ada aku letak dalam entry INI.

Karnival berlansung selama 2 hari ; 24 dan 25 November 2012. Ada potongan harga sehingga 80%! Banyak tu!

Nampak dah khemah tu... sederet dengan kedai Toyota.

Masa aku sampai dah ada yang sedang menikmati makan tengahari.


Tersenyum lebar Ann dan Din di kaunter depan


Para tetamu.. amboiii!! Cik abang aku makan tak mengajak!

Ada diskaun 50%

Ada diskaun 70% & 80%

Anak aku, Azri join peraduan mewarna

Pelanggan tunggu giliran nak check mata

Diskaun 50% & 60%... amboi banyaknya!

Mari-mari diskaun 30% pun ada!

Ishh.. pandai ke Arif nak warnakan Boboi Boy tu?? Anak bongsu ni kidal!

Azri dengan Doraemonnya

Encik Kimi sedang sibuk pre-analysis mata pelanggan

Anak pelanggannya pun sama!

Amboi! Berwarna-warnilah Arif! Kusyuk sungguh!

Terima kasih makcik! Datanglah lagi!

Wooooiii... dapat hadiah payung laaa! Dua pulak tu! Nak jugak!

Penat dah mewarna, nak makanlah pulak! Sibuk nak duduk sebelah ayah!

Waktu karnivalnya awal lagi mula pukul 8.30 pagi

Meriahhh....
Tak payah masak lunch le aku sebab masing-masing dah kenyang makan nasi briyani, bihun goreng, kuih karipap dengan bingka pandan. Pulun sakan kalau bab makan.

"OK Kimi! Kak Liza datang lagi minggu depan ye! Tukar cermin yang powernya dah naik pulak!", bahasa nak mengundur diri dari aku.

"Terima kasih Kak! Insyaallah kita jumpa lagi!", jawap Kimi tokey kedai.

Karnival hingga hari Ahad, 25 November 2012. Dari pagi sampai malam... detailnya kat SINI.

No comments: