iklan

Followers

Pages

Tuesday 10 May 2011

Berpeluh-peluh tolak kereta

Bateri kereta Kelisa aku buat hal. Tak boleh nak start pulak petang tadi. Aku try start enjin masa turun bukit depan rumah jiran aku tak boleh juga. Akhirnya aku tinggalkan je kereta tu di sebelah rumah jiran aku yang hujung sekali. Anak lelaki aku yang montel itu lah yang tolong tolak.

Tidur rumah orang le malam ni kereta Kelisa aku tu. Sapa pulak nak tolak naik ke atas bukit. Tak larat le wehhh!!

Esoklah aku cerita bagaimana aku nak tukar bateri kereta. Sendirian tanpa hubby tersayang. Hubby aku outstation ke China. Sempat juga aku sms tanya mana nak cari bateri. Berapa harganya. Kena minta nasihat dia. Kalau memandai nanti bising pulak dia. Nasib dia reply SMS aku. Kalau tidak memanglah aku memandai sendiri.

Esok aku try ambil gambar banyak-banyak ye! Kononnya... harap bukan janji palsu! He..he..

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

pengalaman tuu..esok upload gambar tauu
:)

Unknown said...

kesian..
mujur dekat dengan umah je..
kalau jauh..
naya wooo...:P

Hanis Azla said...

ala siannya kak.. bila abg takde kenalah uruskan sendiri kan.. hari tu, keta saya, smlm keta akak pulak yer..

Sofya said...

alamak! takutnya kalau jadi gini.. saya mmg tau naik ja..

ummiross said...

ummi tabik spring lah Liza, memang berdikari..

achik said...

SMS tu minta tukar bateri atau tukar kereta?