iklan

Followers

Pages

Tuesday 24 May 2011

nurhafiz2009/ALL IN ONE bagi duit. (giveaway)



Ada giveaway oleh blog ALL IN ONE.
Ada yang berminat nak join... kliklah SINI.

ALL IN ONE ; blog yang memang berada dalam blog list 'Kunjungan Selalu' aku. Jadi namaNur atau ALL IN ONE atau sebiji buah janggus atau gajus ni memang sudah terpahat di minda aku.

Kenapa buah gajus? Buahnya agak manis-manis pahit. Aku paling suka makan biji gajus hingga ada teka-teki "Buah apakah yang bijinya di luar?". Pucuknya yang muda cukup sedap dibuat ulam. Khasiatnya? Mungkin ramai yang tak tahu. Baca di SINI! Sangat bagus untuk kesihatan!

Profile picture Nur

Profile picture ni banyak aku jumpa di mana-mana blog yang aku kunjungi. Bermakna Nur memang rajin sangat blogwalking. Insyaallah dia akan tetap cuba balas semua kunjungan korang ke blognya. Jangan lupa tinggalkan jejak korang.

Nur, pemilik ALL IN ONE nak beri duit untuk giveaway kali ini. Nampak macam voucher Tesco. Kalau dapat bolehlah aku shopping kat Tesco di Nilai, Negeri Sembilan yang baru buka tu. Duit tol RM1.20 je dari rumah aku. Ada voucher bolehlah jimat sikit.

Kalau tidak kenalah ke Tesco di Saujana Impian, Kajang. Kawan aku, Hanis Azla biasa ke sana agaknya. Masa Ummiross dulu dah ada ke Tesco Kajang tu? Dulu Ummiross pernah mengajar di Kajang. Sekarang dah bermastautin di Sarawak. Hari-hari melayan kain Batik Sarawak.

Voucher Tesco

Kak Liza doakan Nur dilimpahi rezeki yang lebih lagi. Mulianya sifat seseorang yang suka bersedekah. Sekali-sekala kita bersedekah tidak akan membuatkan kita jatuh miskin.

Insyaallah! Menggembirakan hati orang lain dengan sedikit pemberian itu sudah memadai, apatah lagi pemberian yang banyak dapat di manafaat untuk ramai orang. Namun sedikit atau banyak lebih bermakna bila diberi dengan hati yang ikhlas.

Katalog terbaru yang aku scan..

Dalam aku menaip entry ni hampir sejam baru nak siap kerana internet macam biskut ni, ada pulak yang selitkan katalog Tesco ni di pintu pagar rumah aku. Macam tau-tau aje ye!

Korang jangan tak tahu, bila internet ni 'disconnect' je aku pergi sidai kain kat luar. Bila OK, aku sambung balik. Isikan masa yang terluang dengan hal-hal yang berfaedah ye! He..he..

p/s : Jangan lupa vote my baby Arif kat SINI. Sorry Nur, agak panjang... naik syok pulak menaip. Kisah bersambung-sambung!

3 comments:

ummiross said...

hehe belum ada Tesco dulu, Billion tu kira dah hebat dah 'dolu-dolu'...

Liza @ Adzriel AB said...

Billion kat tengah Kajang yg sempit & sesak. tak sanggup dah.. Ocean pun adakan..

Unknown said...

saya pun buat gitu la kak..
kalau line slow,siap lipat kain lagi..
hahahah...
semoga berjaya kak..