iklan

Followers

Pages

Tuesday 17 July 2012

Kos 30 sen je sebulan? Melampau murah tu!!!

Cantik tak? Apa benda ni?.... Warna-warni untuk letak kat mata... Eye Shadow le tu.

Ada 6 pilihan kombinasi warna. Aku punya ada set coklat kelabu... kanan atas sekali dalam gambar ni.

RM59.90 je! Mahal? Bagi poket aku yang sederhana ni tak mahal rasanya sebab tahan lama benda ni.

Kalau korang pakai sendiri pun maunya tahan lebih setahun. Mmmm... eye shadow lama aku sejak belum kahwin pun ada lagi.

Kalau tahan setahun macam keluar modal RM5 je sebulan. Kalau dah 17 tahun kahwin ni, kira aku belanja 30 sen je lah sebulan. Mak aiiihhh! Melawak je je!

Harga berpatutan... tapi yang aku nak bagitau kepuasan diri bila memakai produk ni ialah sapuan sedikit je dah cukup jelas. Tahan lama kat muka dah tak sememeh dan selekeh. Sebab tu artis-artis dan mak-mak andam suka dengan produk jenama ni. Jimatttttt sangat dengan kualitinya yang buat hati rasa tak terkilan membelinya.

Nak beli? Jangan order dengan aku... tanya tokey FCC Farmasi Colour Cosmetics ni! Klik link!



6 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak sukalah Liza. Colour yg bawah sekali tu kakak suka. Lepas ni kakak nak klik link dialah. Thanks Liza.:)

Lydia Miza said...

yeahh berita baik bg mereka yg guna eyeshadow...inilah masa nya. nak2 dah nk raya mesti ramai yg cari.

Irfa said...

samalah kita 12tahun punya eyeshadow masa kawen pun ada smpan lagi.sayang nak buang ;)

Unknown said...

uihh..meriah warnanya..batang lipstick pun tak ada..lagi nak pakai eye shadow..hihi..

Anonymous said...

ok jugak not bad harganyer!

Cik mama said...

eye shadow cik mama pun dah sethn tak b'tukar, pakai bila ada mood jerr.. sanntikk laa..