iklan

Followers

Pages

Sunday 8 June 2014

Dah 12 CPUV Nuffnang berlalu baru aku nak perasan!

Dah lama aku tak check akaun Nuffnang aku sebab dah lama tak up date blog ni. Cuma seminggu dua ni baru mood mari sikit. Blog aku ni tak pernah dapat offer CPUV.. nak terangkan pun aku tak pandai, cuba baca Apa itu CPUV dalam Nuffnang? oleh Hasrul Hassan.

Barulah aku perasan tahun ni ada 14 iklan CPUV melekat kat blog aku.. Rugi aku tak ambil kesempatan yang ada. Busylah konon sampai tak sempat nak menaip entry. Bukan tak de idea cuma bila dah sibuk dengan urusan lain yang aku rasa lagi penting, mood nak menaip memang ke laut le.

Blog aku bukanlah famous pun cuma bila ada yang tanya nama blog aku, aku kata taip je 'Liza AB' kat google, sure keluar first page setakat hari ini.


Inilah iklan yang sedang bergerak sekarang ni. Iklan Tiger Balm dan Whisper Mesh & Cotton.

Gambar google
Serius aku jadi rindu pada arwah ayah bila tengok gambar ubat sapu Tiger Balm ni. Dulu-dulu ayah suka sapu oinment ni kat mana-mana sendi yang sakit. Kadang di kaki atau di tengkok. Aku sendiri mesti nak ada benda ni semasa tinggal kat asrama. Aku suka guna bila kena selsema atau lepas kena gigit nyamuk. Kecil je bekas dia selebar syiling 20 sen dan mudah nak bawa ke mana-mana.

Aku tak faham lepas sekali imbas tengok tajuk iklan satu lagi Whisper Mesh & Cotton. Dalam hati dok ngomel "apo kobondo ni?". Laaa... produk untuk orang perempuan tu ke? Aisehh... lambat pick-up la ni. Aku memang yakin pun dengan produk Whisper ni.

1 comment:

Chot said...

bole blurr bila nmpk wishper..hehe..terkedu kah