iklan

Followers

Pages

Monday, 12 November 2012

Realiti gajah Celcom First atas pokok?

Alamak! Aku ingat gajah mana sangkut kat pokok ni?


Gambar ni aku jumpa kat blog Lulu dalam entry Gajah boleh panjat pokok? Apa dah jadi... bacalah entry Lulu.

Ingatkan gajah panjat pokok macam dalam iklan Celcom first aje, realiti pun ada.

Ini gajah dalam iklan Celcom First
Iklan Celcom First ;

Baca "Pelancaran Produk Baru Celcom First"
Macam-macam benda pelik berlaku... he..he...!!

4 comments:

jeBateja said...

Gajah leh panjat pokok....den pun tak leh kak......gayat....ahakz

Wak Gelas™ said...

wak pakai orang gendut pakai baju kuning jakkk.. ahhaks

Wak Gelas™ said...

wak pakai org gendut pakai baju kuning jakk.. ahakkks

Dinas Aldi said...

Huihhh tinggi dia naik tuhhh! Akak kalau manjat naik tu, payah2 pun boleh gak kot tp masa nk turun lain cerita, kehkeh..