iklan

Followers

Pages

Monday 4 April 2011

Aku pun panik juga!

Jejaka hensem yang sekarang berada jauh di UK, tapi dekat aje dalam blog ni!

Terima kasih manueng kerana setia menyertai Segmen ketiga kak liza.

Kisah manueng begitu berkesan di hati aku sebagai seorang ibu. Teringat aku dikala mendukung anak keduaku, Amirul yang waktu itu baru berusia 3 tahun akibat demam panas. Aku terpaksa naik anak tangga yang tinggi dari lot parking Hospital Ampang Puteri hingga ke ruang kecemasan. Dengan saiznya yang montel, memang lelah aku dibuatnya. Tapi dek kerana cemas, aku gagahi juga!

Apa pula kisah manueng?? Moga kalian mendapat pengajaran dari kisahnya mengenai pengorbanan insan tersayang di sini :

1 comment:

manueng said...

patut la kak liza kata kisah sy tu beri kesan...rupanya kak liza pun ada kisah mcm tu jugak...siap naik tangga lagi...

org kata, seorang ibu boleh jadi kuat bila dtg benda yg berkaitan dengan keselamatan/kesihatan anak dia...

pernah dengar cerita pasal seorang ibu angkat kereta (bukan la angkat sampai menjujung kereta tu) bila anak dia tersepit bawah kereta akibat kemalangan jalanraya? dr segi sains, dikatakan tu disebabkan adrenaline rush...xtau la betul ke tak...mmm