iklan

Followers

Pages

Friday 8 April 2011

Hadiah yang sangat berharga!



Ini kisah 3 hari lepas.... Puan Kutu tiba-tiba bagitau kata aku menang contest. Dia yang tag akuuntuk contest tu dulu. Kiranya ini kali ke-4 lah aku menang ye. Alhamdulillah!

1. Sebab aku rajin mengomel kat blog Dunia Aku Ibu Muda
Hadiahnya : RM30 tunai masuk dalam akaun Maybank aku!

2. Aku mengarut dalam GiveAway blog Eqbal Zack
Hadiahnya : Voucher coklat RM10 si hensem Eqbal pos kat aku.

3. Puisi untuk Ibu yang melahirkan dalam contest AyuRashidah
Hadiahnya : Dapat bekas kaca kecil segi empat dengan ukiran yang cantik.

Kali ini aku menang..... BANTAL dari Sweet Cottage! Nak peluk kemas-kemas!

Aku join segmen-segmen orang lain dan orang lain pun join segmen aku juga.
Hadiahnya : Kawan-kawan baru aku bertambah, kemesraan antara blogger sedia ada pun semakin baik dan masing-masing dapat kembangkan link blog antara kita merata-rata. Terima kasihlah sangat-sangat.

3 comments:

Asterisk Boutique Administrator said...

Kak Ija anjurlah contest, Asterisk Boutique sedia sponsor hadiah :-P

manueng said...

btuah betul kak liza ni...4 kali dah menang hah...apa petuanya ni? hehe;)

Sofya said...

banyaknya leh hadiah... pas la sini skit... boleh?