iklan

Followers

Pages

Saturday 29 December 2012

Jutawan hartanah...mari-mari!

Gambar cilok dari SINI
Hubby aku memang minat sangat dengan pelaburan hartanah. Bertahun juga dia istiqomah belajar dan berkecimpung dalam bidang ini. Alhamdulillah ada juga hasil sampingan untuknya dan keluarga.

Apa yang aku perasan setiap kali hubby membuka laptopnya bila dia sering melawat blog Encik Pie di Jutawan Hartanah.

Hubby selalu jadi silent reader di situ.

Banyak tips yang hubby belajar dari sini selain menjadi pemangkin untuknya menjadi lebih berjaya dalam bidang ini.

Aku yakin ramai yang minat dalam bidang ini akan kenal dengan blog Jutawan Hartanah ini. Muda-muda dah berjaya. Tentulah aku kata mudakan sebab aku lebih tua daripadanya. He..he..

1 comment:

ummiross said...

Alhamdulillah, sama pulak minat hb kita ye. InsyaAllah jika kena caranya, memang dapat menambah aset dan pendapatan.