iklan

Followers

Pages

Thursday, 26 January 2012

Tamak parking lagi!

Suka hati dia je kan... aku tak suka betul dengan orang macam ni tau. Menyusahkan orang lain je. Macam manalah dia boleh lulus ambil lesen dulu. Kalau kawasan ni lengang tak mengapalah, tapi biasanya kawasan ni memang ramai yang mencari lot parking kosong.

Jangan buat lagi ye! Agak-agak nak buat tu cuba fikir-fikirlah kalau kita sedang mencari parking tetapi ternampak pula orang lain buat macam ni. Mesti sakit hati jugakan!

3 comments:

pena rozie said...

x suka betul la pemandu macam ni. Jenis penting diri sendiri.

~ yus ~ said...

selalu juga jumpa orang parking macam ni. Memang sakit hati...huhu

jeBateja said...

kita bako je yop.........