iklan

Followers

Pages

Friday, 1 April 2011

Untung juga rajin mengomel ni!

Syukur alhamdulillah, syukur dengan nikmat Allah. Ada orang nak bagi rezeki kat aku pagi ni.. Kejutan dari Wani @ Aku Ibu Muda :


Happynya aku bila tiba-tiba ada yang nak memberi sesuatu hasil sikap aku yang suka mengomel di blog Aku Ibu Muda. Bak kata Diana : wanita dah kawen paling rajin mengomen!

13 comments:

Anisa Hang Tuah said...

wah..kheeelass gituu

Ujang9897 said...

yes,,,boleh akak lanja MCD..=)

Mayana said...

ye ke tagline diana tu..mesti lepas ni akak lebih rajin mengomel :)

Mayana said...

waa betul ke tagline diana tu? hehe..lepas ni mesti akak bertambah rajin mengomel lg yer...

AL-QASSAM said...

Kak liza menang paling banyak mengomel..!. kalau banyak mengomel kira banyak habis masa dekat laptoplah.. Semalam baru dia cakap dia pun budak karang(electrical).. aku ingat engineer sibuk memanjang..
Hari2 blog dia duk rangking atas dalam list aku.. Terpaksa lah baca entri akak sokmo..

Apa-apa pun Blog akak memang terbaiklah, macam pasar payang kat kampung ambe.. meriah sokmo.. huhu

Fairus Bin Mamat said...

DAPAT RM30 ERK.. BESTNYA.. BOLEH BELI APE ERK? BUAT MAKAN TENGAHARI SELAMA 3 HARI.. :)

Daddy Ziyyad said...

fuiyoooo..dapat RM30 tu.....

nuffnang pun takleh senang2 kasik macam tu kannnnn...:P

Amiera Hilton said...

tahniah! share laaaa..hikhik joking :)

siti norlaili yusof said...

weeee...blh mam kfc tu..hikhik... :)

Mama Zara said...

akak..email ke deejaywani[at]gmail.com

diana said...

rezeki tu..
wah!!
tu untungnye berblog ni..
kita saling menyokong,..:p

manueng said...

tahniah menang contest=)

terhidu durian dah ni <--bg hint =p

Sunah Mohammad said...

wahhhhhhh!!! tahniah, tahniah!