iklan

Followers

Pages

Monday 28 February 2011

Boleh tahan juga aku ye!


Tiba-tiba je ada message di shoutmix... wah! Siapa yang menang?? Jom.. klik ayushida!

Nampak dah nombor berapa? Alhamdulillah!
(Perasan bagus sikit! He..he..)

Aku join contest ni pada 17 February 2011 lepas :

Ini entry aku...

CONTEST SEMPENA 3 SERIES : AYURASHIDAH

tentang ibu yang melahirkanku..

Mak aku kat tengah-tengah bertudung hitam yang tengah tersengih besar tu. Duduk antara adik aku, Ainul AB berbaju pink yang juga tokey Asterisk Boutique dan aku berbaju coklat yang sedang meriba si kecil Arif Ikhwan.

Semua sengih kat kamera yang auto setting tapi lambat beno kliknya.. Gambar semasa aidilfitri 2010 tanpa ayah buat pertama kalinya.

7 comments:

Myvitrd said...

wah menang ke ni..tahniah2

So Shy Lady (SSL) said...

alhamdulillah..;D

ummiross said...

waa memang boleh tahan jugak.., tahniah ye

Hanis Azla said...

one happy family.. yeay akak menang.. Tahniah yer..

Liza @ Adzriel AB said...

Myvitrd : no 4 je.. itu pun nasib ada no..excited lebih. seronok2 je...he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

So Shy Lady : He..he.. seronoknya lebih.

ummiross : dah rezeki..

Hanis Azla : yeay... kena belanja hanis... ummiross jauh.. ha..ha..

eqbalzack said...

kak, saya dah semakin sihat dan bersemangat!! hehehe