iklan

Followers

Pages

Thursday, 26 July 2012

Siapa kata aktiviti terhad dengan bertudung?

Macam-macam aktiviti yang mereka buat? Lihat! Mereka sangat aktif..
Bertudung litup dari kepala hingga ke kaki.
Tiada baju ketat-ketat dan seksi!



Setuju dengan Nia Adaman


6 comments:

Rai said...

cantiknya yang pegang bola tenis tu..

jeBateja said...

Den pun setuju kak...setuju dgn Nia Adaman tu....nampak HENSEM jer semua....ahakz

Kakzakie said...

Kakak bersetuju kerana agama Islam tak pernah menyusahkan penganutnya..

ummiarissa said...

saya mengidam nak nengok semua ni menjadi realiti di Malaysia...tapi
bila ye....Malaysia kan negara Islam juga..

Iskandar Syahril Ibrahim Sukri said...

manis je mata memandang... kat sini jangan katakan tudung, baju pun tak dipakainya...

Dinas Aldi said...

Di mana ada kemahuan, pasti ada jalan asalkan kita mahu mencarinya :)