iklan

Followers

Pages

Monday, 23 July 2012

Menyongket dengan Songket Kemboja..

Teman-teman dari negeri Perak tentu maklum apa makna 'menyongket' ni.
Yang aku maksudkan bukanlah membuat kain songket tetapi 'berjalan-jalan makan angin'.

Songket tenunan tangan import khas dari negara Kemboja (Cambodia).
Cantik-cantik beranika pilihan di Sokha Sands Collection.

Dua-dua cantik ; awek dan songketnya.. he..he..!

Boleh le nak beraya sakan dengan songket yang halus buatannya ni. Tapi jangan le korang buat baju tak berlengan macam ni ye. Boleh di padan dengan kebaya atau baju kurung pun tetap manis. Cari tudung sepadan di Asterisk Boutique pulak.

Model baju kurungnya patung aje...



5 comments:

atuk said...

Salam Ramdhan Liza

teman dah menyongket ke Kemboja aje

atuk said...

Salam Ramdhan GJ

Alhamdulillah
Allah kurniakan kesejahteraan ketika berbadan dua

Kesuma Angsana said...

cantik juga ye songket kemboja ni

Murni Alfathunnisa said...

salam ramadhan sis..

sesuai ke gi nyongket pakai songket kemboja ni..lawa sangat ni...hehe....

Dinas Aldi said...

Cantik sungguh songket Kemboja, wanita Kemboja pun cantik jugak, gebunya kulit!

Ni buat rasa nak menyongket ke Kemboja nih, heheh..