iklan

Followers

Pages

Monday, 23 July 2012

Jangan mati kekenyangan pulak!

Jumpa gambar ni kat fb kawan aku. 
Aku harap korang tak buat perangai tak senononh macam ni ye selepas buka puasa.


Ini bukan tambahkan tenaga, memudaratkan badan dan mengurangkan pahala.. silap-silap bertambah dosa sebab nak solat pun dah tak larat. Adoaiii...

4 comments:

Rai said...

ya allah..tak senonohnya...sampai begitu sekali..

kakchik@ella said...

Ya Rabbi. Teruknya. tak sopan la buat perangai camni.

Daddy Ziyyad said...

betul ke perut dia besar macam tu? macam photoshop aja..;)

cik najihah said...

berbuka ala kadar pun dah cukup