iklan

Followers

Pages

Wednesday 23 February 2011

Mak Dara 1st Giveaway (GA)


Ooooo...malam tadi kau tag akak ye Deela... Sebab semalam mood aku tak berapa best, pukul 10 aku dah nak tidur. Dapat pejam mata je sebab si kecil Arif masih dok main2 lagi... akhirnya pukul 11.50 malam baru dia tidur. Sabor je la kan kalau ada baby ni. Pagi ni ok lah sikit... akak ambik tag Deela ni... macam best je, senang pulak tu!

Inilah entry yang Cik Deela kita yg manis buat :
Mak Dara 1st Giveaway (GA) oleh Deela

Ini pula entry penganjur, Mak Dara yg vouge :
Mak Dara 1st Giveaway (GA) oleh Mak Dara


Syarat syarat untuk menyertai Mak Dara 1st Giveaway (GA) ini ialah :

1. Mesti mempunyai blog
Dah ada.. inilah blog kesayanganku : Adzriel AB


2.Follow Blog Bicara Mak Dara

Sebelum baca syarat aku dah follow, yg ke 335

3.
BERIKAN "SATU" TAJUK DRAMA
Ini yg terlintas di minda aku sekarang ni : Kad Merah Jambu
4. Masukkan Banner Di Atas Ke Dalam Entry Dan Sidebar dan Linkkan Ke Entry Ini.
Kedua-dua Banner Mak Dara aku letakkan linknya

5. Tag Sekurang-Kurangnya 3 Orang Rakan Anda Untuk Menyertai GIVEAWAY Ini.
Siapalah gerangan yang aku nak tag ni ye? Ini yang aku dapat dari senarai follower aku.
Korang mesti join tau

Farah Fauzi


arep_lockermonth


DaddyDian



6. Setelah Siap Entry Anda, Tinggalkan URL Entry Anda Itu Di Ruangan Komen Di Bawah Entry Ini. tu jer =)
Jom...aku tinggalkan link aku di blog Mak Dara

9 comments:

Luqman Zakaria said...

wah!!ade gmbr arep kat situ!hee:P

arep dah joined jugak la..xkn nk wt 2 kali.amek yg tuh je la!!

Liza @ Adzriel AB said...

arep : tak pe arep...akak gurau je. kalau dah buat tu tak pe le.. mana boleh boleh join 2 kali.

FadhDeela said...

kad merah jambu erk kak..hihi :P time kasih la panggil deela si manis...hahahaha :P

Liza @ Adzriel AB said...

deela : dah memangnya manis.. kena lah sebut si manis juga. moga turun manisnya kat anak buah baru deela tu. chubby betullah.

farah fauzi said...

alamak...dah kene tag..adeh...jup..jup..hehe

bicara mak dara said...

nice blog.. tks sudi join GA Mak Dara.. Nantikan keputusannya pada 3 march nanti ya =)

bicara mak dara said...

nice blog.. tks sudi join GA Mak Dara.. Nantikan keputusannya pada 3 march nanti ya =)

Liza @ Adzriel AB said...

TQ mak dara sudi menyinggah sini.. insyaallah, harap dapat jenguk mak dara selalu.

bicara mak dara said...

As Salam .. Idea anda ini sungguh bernas dan menarik dan sayang jika hanya dibiarkan begitu saja..

Anda berminat untuk menjadikan karya anda ini menjadi sebuah novel.. Drama atau Filem... Sila ke link ini

http://www.bicaramakdara.com/2011/11/50-jemputan-untuk-para-blogger.html..

Seramai 50 BLOGGER bakal mendapat jemputan ke acara MC PITCH ini.. Siapa tahu mungkin karya anda akan ditayangkan di novel TV atau di semua panggung wayang di Malaysia. all the best..