iklan

Followers

Pages

Friday 25 May 2012

Tersenarai dalam DiGiWWWOW Award 2012

Apa-apa hal... goda dulu dengan gambar tudung-tudung yang cantik ni.
Nak tengok warna-warna kain yang lain boleh jenguk di 

Inilah blog tudung kesayangan aku tak lain tak bukan tentunya di Asterisk Boutique yang menawarkan tudung-tudung berkualiti dan cantik tetapi harganya murah.

Blog tudung yang hanya ada seorang pekerja ; dialah Pengurus, dialah Akauntan, dialah Kerani, dialah Operator, dialah Jurukamera dan segala-galanya hanyalah dia. Nyaris juga ada pembantu Jurukamera sambilan yakni suaminya sendiri. Sekali-sekala dibantu oleh dua orang puterinya yang comel ni.

Semuanya dia buat di rumah. Tunggang-langgang jugalah dia dalam entry ni : I need a holiday

Curi gambar dari SINI
Anak-anaknya yang sulung bak wajah minah salleh, yang sorang lagi sebijik wajah ibunya sendiri masa baby dulu. Dah macam anak cina je... he..he.. mata semi sepet.

Adrianna baru 6 tahun tapi sudah pandai membaca dan menulis. Tidaklah lancar sangat tapi dah boleh buatkan kad untuk hari ibunya, tiada gambar pula. Dah pandai taip 'Jangan pandang belakang' di youtube.com.

Suka bermain game di Samsung Galaxy Tab ibunya. Banyak doa-doa yang telah dihafalnya hasil pembelajarannya di tadika Genius Aulad.

Ibunya ajar dia tidur sorang-sorang dibiliknya sendiri macam anak mat salleh. Anak-anak aku pun penakut dalam usia semuda ini.

Si kecil Aleesya ni pulak lebih petah daripada kakaknya walau pun pelatnya tahap gaban juga. Bijak baca doa makan untuk sekeluarga di meja makan. Jika ditanya siapa namanya, nama ibu, nama ayah, nama nenek, nama datuk maka semuanya dijawap dengan lengkap. Siap dengan bin dan bintinya sekali. Baru berusia 3 tahun tetapi bermain puzzle susun atur tu memang kegemarannya, pantas pula tu dia memadankan gambar dan menyiapkannya.

Sibuk dengan kerja-kerja urus tudung tetapi pelajaran anak tetap tokey Asterisk Boutique ni follow-up. Mana ada orang gaji pun yang nak membantu. Memang pengsan... he..he..

Bila minda penat, badan pun penat juga... tiba-tiba dapat pula kejutan ni ;

Usahkan dia percaya... aku pun terpana!

Terasa hilang sikit kepenatan tu.....


Wahhhhh..... bolehlah dia jumpa dalam majlis dapat hadiah nanti dengan teman-teman blogger yang sering menyapa aku di blog dan facebook seperti pensyarah hensem nan bujang Eqbal Zack, new daddy Ben Ashaari, wanita bersemangat waja Mia Liana, rakanku yang sangat kepoh Bicara Mak Dara dan Ujang yang suka kentut (tak senonohkan...!)

Tahniah buat korang semua. Pada adinda aku Asterisk Boutique, syukur sebab turut tersenarai. Insyaallah, usaha yang baik ada ganjarannya. Sebagai kakak aku turut nak ucapkan terima kasih pada yang mengundinya, jangan segan-segan shopping tudung di blognya yang dia buat sendiri, aturan gambarnya, headernya. Aku pun tak rajin macam dia. Kalau rajin, Insyaallah ada hasilnya...


8 comments:

Lulu Caldina said...

tahniah ;)

bicara mak dara said...

tahniahhhhh kak liza... tp saya mungkin tak tersenarai utk thn ni.. saya tak dpt email pun

Asterisk Boutique Administrator said...

Terima kasih :-)
(sambil senyum lebar sampai ke telinga)

ummiross said...

waa..tahniah2,moga terus maju.

umiawadah said...

tahniah ye kak..

-Sara- said...

congrats kak liza! gd luck! :)

Mia Liana said...

tahniahhhh... jumpa di sana...

Joel Leslie said...

tahniah (: moga beroleh kemenangan :D