iklan

Followers

Pages

Saturday, 19 January 2013

Mee rebus Kak Kiah, Bangi

Kalau aku dan hubby ke pasar basah di Bandar Baru Bangi, rasa macam wajib singgah gerai ni. Memang menjadi favorite hubby sejak15 tahun yang lalu lagi hingga kini.


Tu diaaa... gerai Kak Kiah ke namanya. Dah ambil gambar baru perasan nama gerai. Selama ni aku tau makan je.


Mee rebus inilah yang hubby suka sangat. Memang sedap! Sotonya pun sedap. Hubby aku ni kalau tekaknya suka yang mee rebus, menu itu ajelah pilihannya. Tak pandang dah soto, nasi lemak dan yang lain tu.

Aku pulak suka cuba macam-macam menu. Banyak kuih-muih kat sini.

4 comments:

hana hadi said...

ramai orang.. mmg sedap la kan

Cik Kamoo said...

wah, nampak sedap je. Bangi seksyen bape?

Liza @ Adzriel AB said...

pasar ikan kat bandar baru bangi, dekat petronas lama.. seksyen 1 rasa.

jeBateja said...

Kawe tak perasan kak.....tapi kalau sedap...nak jerk pi try...ahakz