iklan

Followers

Pages

Tuesday 15 January 2013

Separa bulat je, tutup depan belakang...

Suka sangat aku dengan tudung kain chiffon 'half moon' ni! 
Memang diperbuat daripada kain yang berkualiti tinggi. 
Tiada masalah pin tertarik kain bila pasang keronsang di leher. 

Ringan, kemas dan tak licin! 

Jangan risau! Kain ni tak jarang pun. Jadi aku tak perlu pakai 'inner neck'. Lebih senang memakainya berbanding shawl biasa yang berbentuk segi empat tepat. Tak perlu risau bahagian belakang yang pendek pun kerana bentuknya yang separa bulat.



Semasa entry ni aku buat, kod CS002 sama seperti yang aku pakai di atas masih ada stok yang lain.

Tapi jangan marah, gambar yang di bawah ni hanya satu-satu yang ada dalam stok Asterisk Boutique. Belum sempat dia pakaikan kat patung jelita tu, aku dah sambar dulu bersama-sama 4 helai yang lain. Rambang mata aku dibuatnya.. he..he..!!


Beli banyak-banyak pun bukan aku pakai sorang... share dengan anak dara aku yang 2 orang tu juga yang dah 13 dan 17 tahun pun usia mereka. Baju pun selalu share dengan anak-anak sekarang ni! Haii... dah besar anak-anak aku. Tanda usia aku dah banyak meningkat... ehhh... tahun ni bulat usia 40 tahun??

Nak beli kat mana tudung ni?? Klik link ni :
http://www.asteriskboutique.com/2013/01/asterisk-printed-chiffon-shawl-halfmoon.html

5 comments:

Unknown said...

untung la kak liza saiz masih lagi sama dengan anak2..awet muda ,,

Unknown said...

kaler pink ade tak ? he

bicara mak dara said...

sangat gojesssssssssssssssss

jeBateja said...

Uikkk...anak dah beso2....corah maso dopan....

kak tie said...

lama x singgah sini....