iklan

Followers

Pages

Tuesday 28 June 2011

Padatnya jadual Siti Nurhaliza, petua orang berjaya!

Sibuk dan padatnya jadual orang popular ini. Tak kira penat dan lelah, itulah harga yang perlu dibayar untuk berjaya. Tentu ramai antara korang yang rajin macam dia juga. Aku ni tak laratlah nak ke sana-sini selalu.

Kalau Sabtu (25 Jun 2011) malam ahad, Siti Nurhaliza dengan aku kat SINI, One World Hotel, Bandar Utama... eceh! Esoknya dia bergegas pula ke Kuala Lipis di SINI. Kawan aku dari blog Dunia Aku Ibu Muda punya tempat juga ni!

Bak kata Ben Ashaari, "Bawak bawak belajar terima hakikat bahawa mereka yg rajin berusaha , minat serta bersungguh sungguh untuk berjaya , insyaAllah tercapai segala impian..". Selebihnya boleh baca kat SINI. Boleh juga baca tajuk 'Dah masuk top 10 blog Melayu di Malaysia'.

Kejayaan tak mudah nak datang bergolek je! Kena ada usaha. Aku pun jangan asyik nak bermalas-malasan.

Ainul dan Mr. Hubbynya, masa ni akulah jurugambarnya. Tahniah pada kedua-duanya atas kejayaan Asterisk Boutique setakat ini. Walau pun usia butik mayanya baru saja pandai berjalan, tetapi bagi aku pencapaian yang agak hebat untuk satu butik yang diuruskan oleh hanya dua orang iaitu suami isteri dalam kesibukan kerja dan anak-anak yang selalu je tak sihat. Moga tabah menghadapi setiap dugaan. Bersiap sedialah untuk kesibukan musim raya yang bakal tiba. Love you both!

3 comments:

ummiross said...

Selalunya orang yang berjaya memang hardworking...

Unknown said...

cantik nya gambr akak snap..
mcm profesional la..
hehhehe

Asterisk Boutique Administrator said...

tembamnya daku... huhu...