iklan

Followers

Pages

Friday 27 April 2012

Model tudung yang syok sendiri... Sabar je!

Jealous pulak tengok patung tu pakai, comel betul. Teringin juga nak cuba. Tapi bila aku pakai rasa macam pipi tu montel pulak. Tak mengapalah walau tak berapa comel. Umur makin meningkat, begitulah perubahan wajah kita juga. Kalau nak maintain macam umur 20-an, terkejut pulak orang nanti.

Ini warna kegemaran kakak aku, Puan Zarina

Tudung warna hitam ni pula aku cuba pakai setelah rakan aku kata nak tengok 'real person' pakai. Kalau OK, dia nak beli. So aku dah pakai ni harap-harap dia berkenan le dengan tudung ni.

Pilihan kawan aku, Puan Salmi

Ada banyak lagi warna lain yang cantik. Yang aku pakai ni cuma 2 layer, ada juga dibuat 3 layer. Macam kek pulak berlayer-layernya. Memang cantik dan murah pula tu. Datang sekali dengan brooch. Nampak eksklusif je!

Kalau nak intai-intai lagi tudung ni boleh le tengok di link ni ; 

6 comments:

sitiezahim said...

fuhhh cung la kak liza..nampaknye ainul kene bayar komisen unt model ni hik hik hik

ummiross said...

comel model daripada patung,mata bening je..

Asterisk Boutique Administrator said...

Phewittt :-)

Unknown said...

As salam sis,

Marya pun berkenan dgn tudung camni tp apakan daya nnt harge pos lebih mahal dr rege tudungnye...huhuuuu... Tq Kak tolong hantarkan novel tu, budi yg tak terbayar :))) Alhamdullillah selamat dah smp dah nak katam dah pun ;)

kak tie said...

hihiihi..cantik dah tu

Unknown said...

macam2 fesyen dah sekarang (^___^)