iklan

Followers

Pages

Monday 11 June 2012

Blog FCC Alor Star dah siap.. komen please!

Semalam aku dah pun menyiapkan satu blog tempahan pelanggan dari Utara Semenanjung. Nun jauh di Alor Star. Hanya berhubung melalui email dan pm di facebook. Sekali-sekala melayan SMS. Ikutkan pandangan mata aku rasa macam dah ok je...he..he..

Sebuah blog menjual kosmetik...ehhhh... sama dengan blog kakak aku FCC Farmasi Colour Cosmetics pulak ye! Tapi gambar-gambar yang aku upload tidaklah aku copy dari blog kakak aku, tentunya dari blog rasmi produk tersebut.


Ini dia blog Kak Suriani dari FCC Alor Star (klik link!)

"Korang jenguklah blog tu dan komenlah apa yang patut di entry ini. Nak tahu juga apa kelebihan dan kekurangannyakan."... Boleh?

Jenuh juga nak menyiapkan tapi kalau dah minat, Insyaallah usahakan jadi juga dengan ilmu aku yang sangat terhad ini. Sekarang aku ambil upah buat blog secara sambilan saja. .. kalau ada yang sudi, bolehlah email ke adzrile573@gmail.com.

1 comment:

ummiross said...

Tahniah Liza, bertambah lagi cabang bisnes, moga ramai lagi yang akan menempah membuat blog nanti..