iklan

Followers

Pages

Sunday 17 June 2012

Herbalife For Diet, satu lagi blog dari aku!

Lega sangat bila dapat siapkan lagi satu blog untuk rakan aku. Kenalan atas kenalan sebenarnya yang terus boleh 'ngam' untuk terus berkawan bila kita ramah, tidak berkira dan mudah menerima seadanya setiap kelebihan dan kekurangan.

Kali ini aku dah pun menyiapkan satu blog kesihatan untuknya, Herbalife For Diet.


Dia menceburi perniagaan Herbalife ini setelah merasakan hasil positif dari penggunaan produk ini. Kini dia dan suami ingin sama-sama membantu mereka di luar sana yang mungkin sedang menghadapi masalah obesiti yang menyebabkan ada penyakit-penyakit kronik yang lain. Sama seperti yang pernah dia dan suaminya alami dulu.


Serius aku suka tengok gambar mereka berdua, romantis je. Malah kehidupan seharian mereka aktif berdua ke sana-sini mempromosi perniagaan ini bersama-sama. Kiranya hampir 24 jam ke mana-mana selalu berdua sejak menceburi dalam bidang perniagaan Herbalife.

Intai-intai blognya hasil tangan dan kreativiti aku yang tak seberapa ini di Herbalife For Diet. Aku harap ianya menjadi satu blog yang dapat dijadikan panduan di kalangan mereka yang ingin mencari info tentang Herbalife dan paling penting ianya 'friendly user'. Hanya guna template blogspot.

Terima kasih Shamsahida dan suami atas kepercayaan kalian pada aku untuk menyiapkan blog ini.

p/s : Menu untuk bulan puasa di SINI.

1 comment:

jeBateja said...

Wow kak Liza....kerja sebagai designer plak erk...erk...