iklan

Followers

Pages

Friday, 25 May 2012

Bayar mahal-mahal dapat satu je? Aku jual murah je, dapat 4! Nak?

Dapat satu je? Rugi le macam ni!
Gambar cilok dari page fb Nizam

Ni komen rakan blogger, Nizam tentang plet WWW1 ni dari page fbnya :

"WWW 1 - Inilah no plat berharga 520K , kalaulah korang ada 520K, apa korang nak buat selain dari membazir beli no plat ni?"

Itu kata Nizam, ini pula kata rakan sekerja aku yang suka melawak juga :

"Bayar ratus ribu ringgit dapat satu nombor je, baik beli yang ratus ringgit je tapi dapat empat nombor. Lagi banyak dapat!"

Duit dah terlebih, tak tahu nak guna untuk apa lagi agaknya! Macam-macam kerenah manusia ni.

11 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Liza

kalau saya banyak duit
saya beli WWW ajer...boleh...he he

Reena said...

ni ke kereta www 1 tu??..duit terlebih mcm tu la ye..huhuhuhu... untung la kn..

Hanih Borhan said...

Sanggup kan, ish3...

diana said...

dia ingt dunia ni ada dia sorang ja kot..hehehe

Liza Razak said...

mahalnye no plat ni !!

S..U..D..@..I..S said...

banyak betoi duit depa..hehe

norliha said...

terlebih duitlah tu...
anyway tahniah tersenarai dalam Digi wwwow Award 2012

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

kalau saya baik beli rumah kann hehe tp maybe diorang dah tak tau nak buat apa dgn duit gamaknya ni hehee

Suara Kalbu said...

Wohohohohoho..bleh beli umah mewah sebiji. Duit terlebih tak tahu nak simpan mana dah. Well.. takleh nak kata jugak kut sebab saya ni tak berduit mcm org tu memangla cakap mcm ni hihihihi...Entah-entah kalau saya berduit, saya pun membazir tak tentu hala mcm ni jga. Maklumlah.. bila dah kaya, Allah uji macam-macam.

MulutPayau said...

duit terlebih, mmng macam tulah....

ummiarissa said...

membazir je rakyat Malaysia ni..