iklan

Followers

Pages

Tuesday 29 May 2012

Liza! Kau ni semua benda kau nak jual!

Gambar jumpa kat Google ni
Bila aku iklan produk di facebook aku, ada yang menegur "Amboi Liza! Rancak kau berniaga?".

"Liza! Kau ni semua benda kau nak jual!", ditegur oleh rakan aku lagi.

Wah! Aku kena buka satu wisma sendiri nampaknya untuk meletakkan kedai-kedai maya ni dalam satu 'Pusat Membeli-belah'... berangan lagi. Idea banyak, tapi tak terbuat semuanya.

Tak semua yang aku iklankan tu bukan produk aku punya je. Cuma produk yang diniagakan oleh adik-beradik dan rakan-rakan terdekat aku sahaja.

Kadang bila ada rakan yang bertanyakan sesuatu barang, aku suka mencadangkan padanya kedai-kedai online yang aku tahu. Adakalanya aku tanyakan padanya "Kau nak beli apa? Ada macam-macam yang aku boleh rekomenkan beli secara online! Kedai yang kau boleh percayalah.. Kalau ada masalah, kau cakap dengan aku!".

Antara barang-barang yang boleh korang tanyakan dengan aku :

1. Telekung, Jamu, Jubah, Premium Beautiful - Adzrien Shoppe (aku punya ni!)
2. Tudung, Chiffon, Jacquard - Asterisk Boutique
3. Kain batik Sarawak - Salam Borneo
4. Spare part kereta Proton/Perodua - Restu Supply
5. Kereta Proton/Perodua - Liza @ Adzriel AB (aku lah tu!)
6. Kosmetik Halal dari Turki - FCC Farmasi Colour Cosmetics
7. Beg etnik, beg handmade, key chain comel, barut/tungku bayi - Amani Beg Kraf
8. Kek gula hangus, puding - Gula Hangus
9. Hanger tudung, botol susu Avent/Mam, beg kulit - Little Adaman
10. Segala jenis kek - My Pu3 Cake House
11. Spa untuk pedicure/manicure, facial, urutan terapi/tradisi, cuci rambut - Shena Aroma Spa

Ada banyak lagi ni... tak tersenarai...

Ehhh... gajet handphone kena tanya dengan Amy Syaquena! Murah dan ada warranty... saper nak Galaxy tab???

Selain bayar cash secara online, korang boleh juga bayar pakai kad kredit di Asterisk Boutique dan FCC Farmasi Colour Cosmetics.

Tiada khidmat secara online untuk Shena Aroma Spa, kena bawa diri untuk rawatan.. he..he..

No comments: