iklan

Followers

Pages

Tuesday 6 December 2011

Dua profile, orang yang sama je!


Sejak akhir-akhir ni aku lebih kerap log in blog aku guna akaun Adzrien Shoppe. Senang aku boleh terus check email-email dari customer secara serentak sambil up-date blog. Jarang benar dah aku log in guna akaun Liza @ Adzriel AB. Itu yang kadang-kadang komen di blog kawan-kawan pun mungkin nampak profile picture Adzrien Shoppe.

Itu halnya bila komen, kadang aku nak follow blog pun jadi profile Adzrien Shoppe je. Malas pulak dah nak tukar ke Adzriel AB. Tak kisahlah mana-mana pun kan, aku juga yang baca. Bagi yang dah lama kenal tentu dah maklum. Bagi yang baru berkenalan, selamat berkenalan ; Blog Liza @ Adzriel AB dan Adzrien Shoppe dimiliki oleh orang yang sama, akulah tu.

Profile Liza @ Adzriel AB

Baru ni aku follow blog udang. Bukan sebarang udang tapi udang yang terbilang ; udang masak butter ! Tak sangka pulak dalam aku follow, jadi follower ke 100, nombor yang cantik.
Udang masak butter memang sedap! He..he.. udang pun sibuk nak berblogging.

5 comments:

mas saari said...

oooo patutlah kadang2 akak komen keluar nama Adzrien Shoppe tu...

Misz-ella said...

kita mmg dh kenal dua-dua

yanamib said...

yup sy mmg dh tahu akak ada 2 blog..hehe =)

Anonymous said...

hahaha~ udang yg terbilang..i like it..thaNx akak.. :)

Tokanpuakajoran® Cikgu Budr said...

saya ada 6 blog guna profile yang berlainan...he he...