iklan

Followers

Pages

Thursday, 15 December 2011

Mengantuk gilerrr dah ni!

Begini keadaannya bila dah mengantuk sangat. Anak bongsu aku, Arif sudah pun berusia 2 tahun 6 bulan. Kalau dulu biasanya akan tidur 2 kali pada waktu siang sekitar pukul 11 pagi dan 2 atau 3 petang. Tapi sejak dah lama rasanya tak tidur dalam buai, dia hanya rasa mengantuk bila dah pukul 5 petang atau kadang-kadang pukul 7 malam. Jenuh di pujuk supaya tidur dalam pukul 3 petang pun tak mau. Leka benar bermain dengan kakak-kakak dan abang-abangnya.

 Terpaksalah aku angkat dan letakkan atas katil. Pakaikan baju dan seluar. Mengantuk sangat sampai tak kisah pun walau aku angkat dia.

Dulu yang selalu mudah lena tak kira tempat tu anak aku yang ketiga, Asyikin. Dah 11 tahun pun usianya. Tahun depan UPSR pulak. Kadang-kadang jadi bahan ketawa bila tengok dia terlentok di sofa dalam keadaan duduk.

Bacalah entry ni : Tidurlah Jika Ingin Kurus... ye ke?

Bosan agaknya dia asyik main kat rumah aje.. jom bawa anak jalan-jalan.

5 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

alololo tomeiiiinyerrrrrrr

ummiross said...

Alahai comelnya, geram tengok.

qasehraihan said...

haha..tdo ngn pampes..hehe

diana said...

ekekek...
kelakarnya dia..
boleh dia tidur gitu..
gigit belakang satgi baru tau..
hahhah

Cik Sibuk said...

gambar 1st sangat comelll :)