iklan

Followers

Pages

Tuesday 20 December 2011

Puding boh aiskrim pulak dah!

Akhirnya keluar juga resepi pasal puding Oreo ni di blog kawan aku ni, panjang nama dia Puding Aiskrim Vanilla berperisa Coffee + Biskut Oreo.

Tak ada nama yang pendek sikit ke? Kaizen sikit Mr. JeBateja... jenuh aku nak menyebutnya.

Kalau asalnya puding dari dia juga dulu adalah puding Marble, anak aku tambahkan biskut Oreo, roti, telur, susu pekat, susu cair. Yang ini pula JeBateja olahkan pula dengan aiskrim dan lain-lain bahan. Jenguklah resepinya. Terliur aku..

So..rakan bloggerku Puan Diana, bolehlah try buat untuk suamimu tercinta. Pasti sedap! Gerentilah!

Tutorial dah ada.. apa lagi jom beli bahan-bahan dan buat sendiri.

7 comments:

ummiross said...

Sedap sungguh nampak puding tu Liza, sampai kecur airliur ni.

mas saari said...

boleh try ni...heheheee

atuk said...

Assalamualaikum Liza

saya singgah rasa puding aiskrim.. he he

Wassalam

Misz-ella said...

wah liza .. bagus ni. buleh ler KC cuba nanti.

Unknown said...

bahan nya belum beli lagi kak liza..
ingat hari sabtu ni baru nak buat sebab ahad kami nak ke pantai..
boleh la bawak puding tu..
nampak sedap kan..sebab ditambah oreo tu..
saya dah bookmark resepi tu..ekekek

Jey said...

lain dr yg lain ni..tngok saja dah kecur air liur ;)

ain akasyah said...

terliuh nya..warghh wajib cuba ni..