iklan

Followers

Pages

Tuesday, 12 July 2011

Macam kura-kura!


Alamak! Bila nak sampai ni? Arif yang 2 tahun berlari pun lagi laju.... he..he..

Siapalah punya idea ni?? Habis bernas dah agaknya.
Ini buat kerja buat analisis betul atau main agak-agak je??

Semput sapa yang bawak kereta macam ni.
Ada yang cuba bawa, orang jalan kaki lagi laju katanya.

Siapa yang bawa guna gear auto ok le kan!
Kalau gear manual, jaga-jaga clutch dengan minyak.

Mari jalan-jalan makan angin!

8 comments:

.........cP~ said...

Biar lambat asal selamat katanya..

Bapak said...

kat mana ni Kak Liza? biasanya setiap tempat ada jawatankuasa lalulintas melibatkan pelbagai agensi seperti JKR, PDRM, pejabat daerah & JKJR.diorang la punya kerja ni agaknya..hehe

pena rozie said...

Naik basikal lg bagus...

jeBateja said...

Sokong PENA...naik basikal jer lah....ahakz

Hanis Azla said...

rasanya klu tak munasabah mcm tu, lebih ramai yg akan melanggar peraturan tu..

Hanis Azla said...

rasanya klu tak munasabah mcm tu, lebih ramai yg akan melanggar peraturan tu..

Aku Ibu Muda said...

10 km/j untuk nek beskal je lah kot...

Sofya said...

xsesuai la plak....
kalau 40km/j pun leh bilang buah kelapa atas pokok tu..
kalau 10km/j leh kira biji padi kot he3