iklan

Followers

Pages

Tuesday 20 December 2011

Justien Terbolah... malaun betul kau ye!

Semalam terima komen dari kakak ipar aku di group family aku dalam facebook. Kitaorang ada closed group sendiri dalam facebook untuk chatting hal-hal keluarga. Group yang aku create sendiri di kalangan 5 beradik sahaja termasuk ipar sekalilah.


"kepada adik2 ku smua, klau terjumpa visitor yg bernama 'Justien Terbolah' dlm blog korang jgn klik! Sbb akan kuar gambar lucah! Tak gunanye manusia merosakkan ugama je! Cit!"

Kakak ipar aku ni bukanlah jenis saja suka-suka nak marah-marah, tapi ada 'malaun' ni tinggalkan link yang menyakitkan hati di ruang shoutmix blog dia. Apa makna 'malaun'? Maksudnya laknat atau terkutuk. Mungkin ada yang biasa dengar perkataan ni.

Kalau ada link yang korang rasa ragu-ragu nak klik, jangan le klik. Kalau di laptop aku ni boleh nampak address linknya di sudut bawah kiri laptop bila aku halakan cursor (anak panah) pada link di shoutmix sebelum aku klik. Tengok gambar kat bawah ni, aku bulatkan komen yang ditinggalkan dan linknya di bawah.


Jangan gatal tangan pergi ke link tu pulak ye. Kalau laptop korang kena virus sebab tak cukup perisai, nasiblah ye. Jangan salahkan aku pulak. Maklum sajalah, kalau hal-hal 18SX ni selalu ramai saja yang nak klik. Tapi cara orang ni buat memang menyakitkan hati.

Kalau korang pergi jenguk di blog kakak ipar aku ni kat SINI, komen tu aku dah delete pun. Tak mau ada yang terbabas pergi klik pulakkan. Dia bagi arahan je, akulah tukang edit blog dia... saya yang menurut perintah..he..he.. So.. hati-hatilah dengan virus-virus yang merosakkan ni.

4 comments:

mas saari said...

macam2 kan kak... penyebaran maklumat lucah tu semakin berleluasa sekarang!

Hanis Azla said...

tak best betul dgn hal2 yg mcm ni..

bicara mak dara said...

tks for the info.. really appreciate it

Muhammad Izuan said...

apa masalah dia? pervert ke...