iklan

Followers

Pages

Friday, 2 March 2012

Eh! Rakanku si Merpati Putih dalam majalah Intrend.. baru nampak!


Aku bawa anak dara sulung pergi cuci rambut di kedai gunting rambut di Seksyen 7, Bandar Baru Bangi. Potong sikit bagi layer dan kemas sikit. Pakai tudung pun kena jaga juga kesihatan rambut. Sekali-sekala cuci di kedai. Kalau selalu nanti sengkeklah aku. Kos cuma RM35, extra RM5 untuk syampu anti kelemumur.

Tak ingat nama kedai tapi sebelah restoran Syarifahlah. Setakat ni aku suka ke situ kerana hasil guntingnya kemas dan cantik.

Sambil menunggu tentulah membelek majalah. Banyak majalah Intrend kat situ.

Majalah Intrend ni selalu keluarkan iklan pasal produk make-up Farmasi Colour Cosmetics macam dalam blog Beauty Farmasi. Itu yang aku suka juga nak tengok-tengok. Saja nak tengok setandingnya produk tu dengan jenama kosmetik terkenal yang lain.

Belek punya belek rupanya majalah ni baru aku perasan ada satu ruang untuk para bloggers iklankan blog masing-masing. Antara nama yang biasa aku nampak ialah blog Namee Roslan. Blog ni famous dan followernya pun dah hampir 6 ribu orang masa aku jenguk tadi.

Tiba-tiba tertumpu mata aku pada gambar ini :


Ehhh... ini blog rakan facebook aku ; Asnidar Shafie SiMerpati Putih. Suka menulis novel dan peminat gila tudung Fareeda. Isi blog memang menarik untuk dibaca pada pendapat peribadi aku, cuma tulisan berwarna putih buat mata aku agak terkebil-kebil untuk dibaca bila backgroundnya juga berwarna hampir senada.

Inilah blognya ; Asnidar Shafie Si Merpati Putih.

Wah! Blog novelis, macam rakan baik aku juga Hanis Azla. Bahasa mereka memang indah dan mengasyikkan. Eh! Jiwanglah pulak ye..!