iklan

Followers

Pages

Friday, 30 March 2012

Alamak! Hilang 'lawa'nya.... pengsan!

Adooiiii... rasanya telinga aku boleh sakit juga kalau dengar camni

Aku ni pantang nak menyebut perkataan 'ba alif ba ya' malah nak mengeja pun tak berkenan.
Kalau 'giler' tu boleh le lagi telinga ni menerima.

Sungguh hilang terus 'lawa'nya itu. Korang tak macam ni kan... wanita sahaja!

9 comments:

-Sara- said...

klo gitu gayanya mmg dh xde makna muka lawa tp mulot longkang..huhu

mas saari said...

ish...teruknya!

.........cP~ said...

salam.

Entahlah. Ramai betul budak budak sekarang yang mulut ringan je nak swearing ni. Mula tengok lawa dah sekali bahasa. Mak aih. Terkejut. Mungkin saya ni dah jatuh kategori budak dulu kot. Mujur adik buat masa ni tak terikut ikut. Harap terus la diorang ni "old fashion".

norliha said...

anak-anak pun nak sebut perkataan mcm tu atau 'bodoh' takut kena marah,
sbb dah diajar hormati perasaan org lain.

mama maman aka yana said...

ummm.. gamaknya dah ilang rasa jijik kot dok sebut benda2 gitu.. aduhai..

susumanis said...

kalau da jadi habit camtu la gayanya..words is power sebut yg baik baik aja especially astagfirullahalazim...insyaAllah..

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hahahaha... teruknya bahasa...

Dinas Aldi said...

Huiihhh bahasa! Ini bukan setakat sakit telinga, boleh berdarah bagai dengar bahasa camni :(

jeBateja said...

Ahakz....ahakz....babi jugak yg salah......ahakz....pada hal depa tak kacau org pun.....