iklan

Followers

Pages

Tuesday 11 October 2011

Ada sesiapa yang ambil exam Tamil?

Gambar SINI.

Alamak, lambatlah cikgu Matematik aku ni share tips nak exam. Harubiru dibuatnya. Tak adalah banyak mana pun tipsnya, 5 saja tapi memang kalut le. Paling suka aku tips yang kelima tu... orang mata duitan macam aku memang suka tips tu.

Jenguk link ni untuk tips harubiru cikgu Hani... nama yang sedap! :

http://nombordansifir.blogspot.com/2011/10/5-tips-harubiru-menghadapi-peperiksaan.html

Sukanya anak aku Aishah. Dah merdeka sebab exam PMRnya dah tamat. Hari ini ada exam Bahasa Tamil, dia tak minat walau pun aku cadangkan dia ambil exam tu. Tambah ilmu, baguskan.

Moga mereka yang sedang menjawap soalan Bahasa Arab tenang di dewan peperiksaan. Abaikan mereka yang dah merdeka dulu sejak petang semalam.

Lepas exam jangan terlebih enjoy pulak ye. Belum ada perancangan lagi nak anak aku buat apa sepanjang dah lega dari PMR ni. Suruh niaga online kot...wah.. mata duitan betul maknya.

Tak pun hantar ke kelas bahasa Korea atau Jepun ; suka sangat lagu-lagu dan cerita Korea/Jepun tu. Atau hantar ke kelas fotografi sebagai persediaan kalau rezeki Allah nak bagi tentang janji ayahnya di SINI.

2 comments:

ct rahani said...

ibu pun turut legakan kalau anak dh habis periksa..

jeBateja said...

pehhh...nak didik anak membisnes nampak....ahakz