iklan

Followers

Pages

Thursday, 6 October 2011

Syair hijab menyentuh hati

Aku terpikat dengan suaranya bila menyanyi. Dan yang paling penting adalah isi lagunya yang bermakna tentang hijab. Menyentuh perasaan!


Yang bawah ni pulak.... aku tak berani nak komen. Takut tersilap komen macam artis komen pasal hudud tu kat SINI. Hukum Tuhan, tak berani aku pertikai. Ada masa bolehlah dengar hujah-hujah mereka ni. Agak lama, 10 minit juga nak dengar.


9 comments:

Edy Ramanov said...

Assalam mohon share, boleh ke?

Liza @ Adzriel AB said...

Edy Ramanov : silakan...

Niena Pengembara Ilahi said...

lunak~

C` Ayob-Ilmu Asas Hidup said...

huhuh..macma nak nagis je :(

jeBateja said...

depa ni emandai kot....kalau tak taw baik diam...kan bagus,,,,

aimie amalina said...

menarik
tapi seka2 nk tgk
nnti nak tgk lagi
hehehehe =]

Hani said...

salam kak liza

Suke ayat kak liza tu..artis komen hudud...suke juga tgk youtube dari Ustz Azhar...kate dia Kobau pun sokong hudud..dlm maknanye tu :)

dhiera said...

alamak, tak dapt tengok video tu. tp yg pasal enot tu, saya ada baca membe scan dekat fb.

mana tah dia belajar hukum sula. mana ada hudud hukum sula. saya nak cakap dia b***h~

diana said...

tersekat2..
tapi maisara kata..
"ulod(download) la ibu"
heheheh...