iklan

Followers

Pages

Thursday, 6 October 2011

Apa takdir kita di malam pertama?


Sungguh terasa sebak hati aku mengenangkan betapa terlekanya aku dengan kehidupan di dunia ini. Bila musibah nyaris teringatkanNya, bila mewah lansung terlupa.



Aku juga hilang kata-kata bila membaca entry 'Video yang boleh buat korang menangis'.

10 comments:

kakchik@ella said...

Ingat mengingati sesama kita tu pun dah dikira amal dan ada pahalanya, Liza.

Niena Pengembara Ilahi said...

kita sudah ditunangkan sejak azali

Amie said...

sesungguhnya setiap amalan yang disertai dengan niat kerana Allah itu adalah suatu ibadah....

Anisa Hang Tuah said...

terima kasih mengingatkan.

(:

aimie amalina said...

tiap kali ingat mest takot
dok x lame
lupe lagi
hayooo
nak kene tgk selalu video cm ni...

ummiross said...

Terima kasih perkongsian ini, moga2 kita akan selalu diberi kekuatan untuk memperbaiki kelemahan diri..

diana said...

macam mana la keadaan saya nanti kak..
takut bila difikir2 kan..
tapi bila tak fikir jadi leka la pulak..

bobiedanbad said...

terimah kasih kerana mengingati, sy juga slu terlupa.

atuk said...

Assalamualaikum Liza

peringatan di malam jumaat
terima kasih

Wassalam

ayu jamal said...

nice sharing..ngeri bila ingat sume ni..