iklan

Followers

Pages

Monday 28 March 2011

4 orang je?? Ben Ashaari boleh 400!

Segmen aku pertama telah di selamatkan oleh 4 peserta saja. Maka memang mudahlah aku men'review' mereka. Aku ok je walau pun yang join cuma 4 penyertaan saja. Agaknya kalau 400 penyertaan macam Segmen Ben Ashaari, tak larat le nak review. Pampang nama blog je lah kat sini. He..he.. nak lawan Ben ke?? Tak de kerja aku nak lawan dia!

Aku tetap happy sebab dapat tambah dan dapat jenguk blog-blog yang mereka suka nak lepak hari-hari. Ada antaranya yang aku tambah terus dalam blog list aku. Senang aku nak jenguk semula.

Lepas ni segmen apa pulak ye? Harap lebih ramailah yang sudi join segmen dari blog aku yang tidak sehangat blog Eqbal.

Oklah, aku pun dah tentu ada blog-blog yang hari-hari bertepek kat PC aku ni selain daripada blog 2 orang taiko Ben dan Eqbal tu. Hari-hari aku kepingin nak jenguk. Banyak sebenarnya tapi yang ni memang jarang miss lah.


Senarai agak panjang di blog list 'Kunjungan Selalu'. Jangan malu-malu jenguk blog-blog diaorang ni. Mungkin ada yang berkenan di hati korang juga.

Terima kasih bebanyak pada 4 teman yang join :
2. nur
3. Lina

3 comments:

lenloy said...

Dari blog encik Ben...salam kenal..

nur said...

yang pertama.. takpe.. teruskan usaha.. akan sokong jika berpeluang!!! JOM KE: ALL IN ONE

Puan Kutu said...

terima kasih kerana sy tersenarai kat situ..walaupun blog sy tak bes.hehe..y penting byk ilmu yg sy dpt dr blog Adzriel AB nie tau..