iklan

Followers

Pages

Sunday 20 March 2011

Dah tukar botol susu BPA free?


Ramai parents yang sekarang ni kalut tukar botol susu kerana botol susu polikarbonat yang diharamkan baru-baru ni. Nak cerita panjang pun aku tak berapa pandai. Korang bacalah kat blog ni ; Botol susu BPA free

Aku pun dah order jenama AVENT kat blog ni je ; Little Adaman. Kat sini aku boleh dapat harga murah dari harga kat luar. Pre-order sebelum 2 April ni. Ni iklan dia, aku copy paste je dari facebook dia sebab tokey tak sempat nak up-date blog.. busy dengan baby comel dia.

"Yes..the pre-order is starting now! You can start ordering by email me at mylittleadaman@yahoo.com or you can PM me. The closing date for this pre-order is on April 2, 2011. The goods will arrive in KL one week later. Full payment is required upon ordering. In case there is no stock, don't worry..i will fully refund your money. Order yours now!"

Boleh add facebook dia di Little Adaman untuk info terkini.

Lepas ni aku kena buang semua botol susu yang ada. Nostalgia betul! Botol anak sulung pun ada lagi. Tapi aku ada satu botol kaca yang telah digunakan sejak anak kakak aku yang sulung hinggalah baby Arif aku. Tapi muat 120ml je. Anak kakak aku tu dah 18 tahun pun.

Yang penting kesihatan anak-anak. Yang dah lepas tu tak pe lah... eh! Baby aku sorang je! Yang lain dah besar belaka. Tak pakai botol susu dah..

10 comments:

Puan Kutu said...

say no to policarbonat bottle!hehe..

Liza @ Adzriel AB said...

Puan Kutu : hubby nganga bila sebut harganya. elehhh...mahal lagi harga kereta. kesihatan anak..

MumMe said...

mumme pernah try botol susu kaca...hehehe,spt yg dijangka...tak lamer riwayatnya...pecah kaca pecah gelas... ;)

Liza @ Adzriel AB said...

MumMe : lepas baca harap balas..he..he..

Anonymous said...

thank bebyk promote!:-)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Liza @ Adzriel AB said...

Little Adaman : Yang bagus kena promote. Biar ramai merasa..he..he..

Muhammad Izuan said...

ada org kata, nak lg slamat pakai btol kaca... org kata la. sy tatau... huhu

Ibu Muda 30series said...

Wani memang tak pernah guna botol yang ada BPA ni...

alhamdulillah berkat berforum sejak preggy anak sulung lagi, so, wani dah buat persiapan awal. baby lum lahir lagi tapi dah research sana sini.

now mmg stick dengan MAM je :)

Unknown said...

Sudah tukar.. kena jugak check kekadang takde pun tulih kat bawah botol BPA free or not…
And believe it or not masih ade byk botol non BPA free …
adoi ai!!