iklan

Followers

Pages

Thursday 10 March 2011

Nak maju pun ada resepinya

Singgah blog Jepun ni... kalau tengok tajuk blog aku memang tak faham apa pun sebab bahasa Jepun. Tolong translate sikit tuan tanah!

Tertarik sungguh aku dengan entry dia ni. Leka aku membaca sampai habis walaupun panjang juga ye..! Antaranya mungkin sebab aku pernah bekerja di syarikat yang pemiliknya orang Jepun. Sedikit sebanyak budaya kerja mereka tu mempengaruhi aku juga. Sikit je la.. ha..ha..! 12 tahun aku bekerja kat kilang Sony tu... Bandar Baru Bangi! Sebelum tu 2 tahun juga di Hitachi Elektronik!

Bacalah artikel ni : 10 resepi maju orang Jpon

Yang baik elok di kongsi-kongsikan..

15 comments:

Anisa Hang Tuah said...

haa.nak terjah~!

Liza @ Adzriel AB said...

Anisa Hang Tuah : Yessss.... memang kena baca.

shafiq ahmad said...

maksudnya "selamat datang ke blog saya"

shafiq ahmad said...

err walaupun bukan tuan punya blog..tapi terpanggil untuk jawab persoalan tu..huhu

A.s.t.i.n.a said...

haha shafiq... bagus.. ke sana kita semua..

Liza @ Adzriel AB said...

shafiq ahmad : eh... ilmu elok share.. jom! astina dah mengajak tu

Guru said...

memang kita dah tau kan sejak dasar pandang ke timur dulu, masalah nya cuma nak membudayakannya saja kan

kyo_9 said...

uih.. thanks a lot aa bro sampai promote blog saya.. huhu, banyak gak pengalaman bekerja bro di syarikat Jpon.. kira sempai saya la nih~ ;)

Asri Alam said...

aku kurang paham. maknanya aku kena cek sendiri la kan

LiFe KaMi said...

kami bnyk kali pergi blog dia ni..
memang banyak citer pasal kisah hidup dia kat jepun..nice..:)

Liza @ Adzriel AB said...

a kl citizen : yg paling letih bila budaya tak tau nak beratur.

Liza @ Adzriel AB said...

kyo_9 : sis laa... apa bro pulak. he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

Sasa Al-Sharif : begitulah adanya..

Liza @ Adzriel AB said...

LiFe KaMi : memang nice..sepadan dgn minat akak juga.

ummiross said...

sebab budaya camtu lah orang Jepun dapat mengatasi negara barat termasuk dr segi inovasi nya..