iklan

Followers

Pages

Thursday 17 March 2011

Biar kecil asal sihat!

Ini kisah semalam, tapi aku tak kira tetap nak taip juga. Hati aku rasa lawak bebeno bila baca berita tu hingga pelik hubby aku yang tengah memandu bila tengok aku gelak sorang-sorang. "Kenapa tu ma?", tanya hubby aku yang panggil aku 'ma' je. Singkatan untuk panggilan 'mama'. Aku panggil dia 'yang' je.

"Yang! Ular tu mati sebab patuk payudara model ni!", kata aku sambil sambung gelak. Ni mesti pompuan tu pakai silikon. Tak pun darah bangsa yang aku tak berkenan mendengarnya... ehh! Malang betul ular tu... salah orang!


Bila aku baca berita tu seterusnya rupa-rupanya betul jangkaan aku yang jadi penyebab ular tu mati. Camner le gamaknya kalau baby yang menyusu? Tak pun kalau dia dah berlaki? Tapi rasanya orang macam tu tunggu kahwin dulu ke? Jaga-jaga wahai lelaki! Jangan seronok tengok je... entahkan beracun. Biarlah nasi lemak harga seringgit je tapi menyihatkan. Mana ada nasi lemak harga 50 sen dah! Harga sudah naik la..

Amboi Eqbal! Kau pun suka bila baca berita ni ye! Feel the pain too konon! He..he.. macam-macam!

1 comment:

ummiross said...

Haha...,nasi lemak RM1 pun ,resepi original...